Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~sebkrup | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian Krupiński adresKoszalin zarejestrowany19.11.2011 @17:53:09 ostatnio na stronie15.03.2017 @12:54:26



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkrupinski.carbonmade.com/
digarty38 komentarze2093 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jadwigahajdo    31.08.2012 @20:33:02
Moja. Dziękuje
_______
~takashimen    31.08.2012 @10:07:20
dzięki za komenty, więc nie wiem co masa na mysli pisząc o dopełnieniu ale wszystko powstało równocześnie

PS. bardzo mi sie podoba jak działasz plamą, dużo uproszczeń
casting na wuefistów moim ulubionym
~polemako    29.08.2012 @20:06:39
szczerze to orginał nie jest skonczony, w tej reprodukcji chyba za dużo żółci w cieniach, natomiast stan aktualny to jedna warstwa w tle, finalnie pewnie ze 4. choć to nigdy nie wiadomo co się zadzieje w trakcie;] pozdr
~strychowski    27.08.2012 @20:51:12
tiaa ta skwierzyna :P
~88grzes    26.08.2012 @22:00:55
Dziekówa!
_______
POAA!!
~SebastianLukaszyk    26.08.2012 @09:11:04
Dzięki, bardzo mi miło. Bez ingerencji programu
~LGregor    25.08.2012 @22:54:17
Najlepsze jest to że zrobilem obrazeczek w robocie, a więc to taki troche nielegal
Boss na szczęście nie zagroził naganną
~bohomaz13    25.08.2012 @00:09:02
:D
~LGregor    24.08.2012 @22:13:22
Orginał to szara tektura jakieś 70X50... rysunek długopisem(zajechałem dwa)natomiast jasne akcenty sieknołem białym akrylem... kolorek jak i typograficzki oczywiście na kompie...pozdrowicho
!alkor12    24.08.2012 @18:04:42
dzieki podziwiam Twoją galerię !
+azmii    24.08.2012 @16:35:49
dzięki
~ultramaryna82    24.08.2012 @16:20:35
Dzięki
~Stopaa    23.08.2012 @20:48:30
Dziękuję, pozdrawiam!
_______
"Biada, kto daje ojczyźnie pół duszy,↵A drugie tu pół dla szczęścia zachowa."
~ravensheart    16.08.2012 @18:13:36
Dziękuję! Pozdrawiam!
_______
Wszechświat jest niepojętą tajemnicą,otoczoną nieskończonym cudem istnienia, życie to wieczne szukanie..
~Kuchar1989    12.08.2012 @13:25:20
oo widzę dobre koncepty
co do pracy no to jest jedna z dziwniejszych rzeczy która przytrafiła mi się w sieci :D
~WiewiorkowyOrzech    10.08.2012 @22:24:41
O dziękuję serdecznie za komentarz od tak znakomitego Artysty
~polemako    28.07.2012 @00:36:58
;] thx!
~kyann    13.07.2012 @19:23:41
Niesamowicie imponujące prace
~agrafika    13.07.2012 @14:52:46
~abnormalbeauty    13.07.2012 @03:21:19
Witam serdecznie
Ciacho fraktalowe kręci się w darmowej foremce Apophysis 2.9 http://www.dobreprogramy.pl/Apophysis,Program,Windows,21835.html w zalewie wyobraźni posypanej smakowitymi skryptami
_______
Nieważne ile masz lat.Ważne czy umiesz to ocenić dojrzale, z humorem i z pasją.
~bohomaz13    10.07.2012 @12:03:56
Heh no to widać działa to w obie strony, bo mnie Twoje spostrzeżenia bardzo dmuchnęły w żagle. Większość oglądających skupia się na ilustracyjnej stronie mojego malowania, a mało kto zwraca uwagę na czysto techniczne zagadnienia. Tym bardziej mnie buduje, że artysta o takich umiejętnościach jak Ty wyłapuje smaczki malarskie, które mnie fascynują i nad którymi się biedzę.
Kłaniam się
~monikadalinkiewicz    10.07.2012 @09:15:19
dzięki pozdrawiam
~bohomaz13    09.07.2012 @22:33:13
Hahahah z tą poprzeczką to przesadzasz, ale cieszy mnie niezwykle, że moje eksperymenty z kolorem odbierasz pozytywnie
~88grzes    04.07.2012 @22:51:04
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt